جنسیت: تفاوتی ندارد
شرایط سنی: حداکثر سن ۲۵ سال
نوع همکاری: تمام وقت
محل کار: کرج
تعداد روز و ساعت کاری: ۸ الی ۱۶:۳۰
میزان سابقه کاری: ۱ سال در سمت مشابه
مدرک تحصیلی: کاردانی یا کارشناسی رشتههای مرتبط (IT، کامپیوتر یا مخابرات)
خدمت سربازی: مهم نیست
شرح شغل و وظایف
پاسخگویی و راهنمایی صحیح به مشتریان تهران و شهرستان درباره مشکلات فنی سرویسهای شاتل
راهنمایی مشتریان در نحوه آمادهسازی شرایط محیطی در زمان تماس برای نصب سرویس
ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین
تنظیم لیست خرابی روزانه و تخصیص خرابیها به کارشناسان پیمان کار رفع خرابی مخابرات
توانایی پاسخگویی و رفع سریع مشکلات سرویس مشترکین از طریق تلفن، چت آنلاین، ایمیل، پشتیبان حضوری و دورکاری
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز:
دارا بودن مدرک +Network
دارا بودن مدرک MCSA به عنوان یک مزیت
آشنایی به مفاهیم DSL
تسلط بر OFFICE نرم افزارهای (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook)
روابط عمومی بالا به همراه اعتماد به نفس مناسب در رویارویی با مشترکین و مشکلات آنها
ارسال رزومه: فرم درخواست همکاری
ارسال این فرصت شغلی به تلگرام: